Dictionary/အဘိဓာန်

Blogspot Dictionary

Blogspot Dictionary

Tuesday, April 27, 2010

သုနကၡတ္ရဟန္း ဝတၴဳ


(အသစ္ေရးထားတာေတြ မၾကိဳက္ေသးတာရယ္၊ ဒီသုနကၡတ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျမတ္စြာဘုရား ေျပာသြားပံုေတြက သဘာက်ေနလို႔ သိသင့္တယ္ထင္တာရယ္ေၾကာင့္ ဒီပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္ေလး လာေရာက္ဖတ္႐ႈသူေတြအတြက္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္ဆိုေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ သတိထားဖတ္မွ နားလည္ပါတယ္။ တကယ္နားလည္လွ်င္ စကားအသြားအလာမွအစ စကားအႏွစ္သာရအထိ အလြန္ အဓိပၸာယ္ရွိတဲ့ သုတ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ဖတ္႐ႈၾကေစခလို)

အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ မလႅတိုင္း မလႅမင္းတို႔၏ အႏုပိယမည္ေသာ နိဂံုး၌ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ နံနက္အခ်ိန္၌ အႏုပိယနိဂံုးသို႔ ဆြမ္းအလို႔ငွါ ဝင္ေတာ္မူ၏၊ ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားအား ''အႏုပိယနိဂံုး၌ ဆြမ္းခံလွည့္လည္ရန္ ေစာလြန္းေသး၏၊ ငါသည္ ဘဂၢဝအႏြယ္ျဖစ္ေသာ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္၏အရံ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္ရွိရာသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ရမူ ေကာင္းေလစြ''ဟု (အၾကံျဖစ္၏)။

ထို႔ေနာက္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဘဂၢဝအႏြယ္ျဖစ္ေသာ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္၏ အရံဘဂၢဝပရိဗိုဇ္ရွိရာသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ဤစကားကို ေလွ်ာက္၏ -
''အရွင္ မေရာက္တာလည္း ၾကာလွေပါ့။ အခုလို ေရာက္လာတာ ၀မ္းသာပါတယ္။ ထိုင္ပါအံုး''ဟု ဆို၏။


ျမတ္စြာဘုရားသည္ ခင္းထားေသာေနရာ၌ ထိုင္ေတာ္မူ၏။ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္သည္လည္း နိမ့္ေသာ ထိုင္စရာတစ္ခုကိုယူ၍ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္၏၊ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္လ်က္ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ဤစကားကို ေလွ်ာက္၏ -
''ျမတ္စြာဘုရား ယခင့္ယခင္ေန႔တို႔၌ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္သည္ အကြၽႏု္ပ္ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ 'ဘဂၢဝ ယခု ငါသည္ ျမတ္စြာဘုရားကို စြန္႔လိုက္ၿပီ၊ ယခု ငါသည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ မေနေတာ့ပါ'ဟု အကြၽႏ္ုပ္အား ဤစကားကို ဆိုပါ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္ဆိုသည့္အတိုင္း ဤစကားသည္ မွန္ပါသေလာ''ဟု (ေလွ်ာက္၏)။
ဘဂၢဝ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္ဆိုသည့္အတိုင္း ဤစကားသည္ မွန္၏။
ဘဂၢဝ ယခင့္ ယခင္ေန႔တို႔၌ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္သည္ ငါ့ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ငါ့ကို ရွိခိုး၍ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္လ်က္ ''ျမတ္စြာဘုရား ယခု အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို စြန္႔ပါအံ့၊ ယခု အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ''ဟု ငါ့အား ဤစကားကို ဆို၏။
ဘဂၢဝ ဤသို႔ဆိုေသာ္ ငါသည္ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္အား ဤစကားကို ဆို၏။
''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့ဟု သင့္ကို ငါ ဆိုဖူးသေလာ''ဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ အကြၽႏု္ပ္ေနပါအံ့''ဟု သင္ကလည္း ငါ့ကို ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ငါကလည္း သင့္ကို ''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ သင္ကလည္း ငါ့ကို ''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ အကြၽႏု္ပ္ ေနပါအံ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား ဤသို႔ျဖစ္လွ်င္ သင္သည္ အဘယ္သူျဖစ္၍ အဘယ္သူကို စြန္႔သနည္း၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား သင္အဘယ္မွ် လြန္က်ဴးျပစ္မွားသည္ကို ႐ႈဘိေလာ့ဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပေတာ္မမူပါဟု (ေလွ်ာက္၏)။
''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ သင့္ကို ငါသည္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပမည္''ဟု ငါသည္ သင့္ကို ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု သင္ကလည္း ငါ့အား ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ငါကလည္း သင့္ကို ''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ သင့္ကို ငါသည္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုး ျပာဋိဟာကို ျပမည္''ဟု မဆိုစဖူး၊ သင္ကလည္း ငါ့ကို ''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္ အား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္း ႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား ဤသို႔ျဖစ္လွ်င္ သင္သည္ အဘယ္သူ ျဖစ္၍ အဘယ္သူကို စြန္႔သနည္း။ သုနကၡတ္ ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ ထင္သနည္း၊ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပသည္ျဖစ္ေစ၊ မျပသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါ ေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္း အက်ဳိးငွါ ျဖစ္သည္ မဟုတ္ေလာဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပသည္ျဖစ္ေစ၊ မျပသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျမတ္စြာဘုရားေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္ပါ၏ဟု (ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရားဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပသည္ျဖစ္ေစ၊ မျပသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္၏။ သုနကၡတ္ ဤသို႔ျဖစ္ေသာ္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပျခင္းသည္ အဘယ္ျပဳအံ့နည္း၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား သင္အဘယ္မွ် လြန္က်ဴးျပစ္မွားသည္ကို ႐ႈဘိေလာ့ဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာေတာ္မမူပါဟု (ေလွ်ာက္၏)။
''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ ငါသည္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာမည္''ဟု ငါသည္ သင့္အား ဆိုဖူးသေလာ (ဟု ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရား ကို ေဟာေတာ္မူမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု သင္ကလည္း ငါ့အား ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ငါကလည္း သင့္ကို ''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ ငါသည္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာမည္''ဟု သင့္အား မဆိုစဖူး၊ သင္ကလည္း ငါ့ကို ''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား ဤသို႔ျဖစ္လွ်င္ သင္သည္ အဘယ္သူျဖစ္၍ အဘယ္သူကို စြန္႔သနည္း။ သုနကၡတ္ ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း၊ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေဟာသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္ သည္ မဟုတ္ေလာဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေဟာသည္ ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျမတ္စြာဘုရားေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္ပါ၏ဟု (ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေဟာသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္၏။ သုနကၡတ္ ဤသို႔ျဖစ္ေသာ္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာျခင္းသည္ အဘယ္ျပဳအံ့နည္း၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား သင္အဘယ္မွ် လြန္က်ဴးျပစ္မွားသည္ကို ႐ႈဘိေလာ့။
သုနကၡတ္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ငါ၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏ -
''ထိုျမတ္စြာဘုရားသည္ ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထိုက္ေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'အရဟံ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ (အလံုးစံုေသာတရားတို႔ကို) ကုိယ္တိုင္မွန္စြာ သိေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'သမၼာသမၺဳဒၶ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ အသိÓဏ္ 'ဝိဇၨာ' အက်င့္ 'စရဏ'ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ဝိဇၨာစရဏသမၸႏၷ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ေကာင္းေသာစကားကို ဆိုေတာ္မူတတ္ေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'သုဂတ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ေလာကကို သိေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ေလာကဝိဒူ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ဆံုးမထိုက္သူကို ဆံုးမတတ္သည့္ အတုမဲ့ပုဂၢဳိလ္ျဖစ္ေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'အႏုတၱေရာပုရိသ ဒမၼသာရထိ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ နတ္လူတို႔၏ ဆရာျဖစ္ေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'သတၴာ ေဒဝမႏုႆာနံ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ (သစၥာေလးပါးတရားတို႔ကို) သိေစေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ဗုဒၶ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ဘုန္းတန္ခိုးႀကီးေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ဘဂဝါ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏''ဟု (သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏)။
သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ငါ၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏။
သုနကၡတ္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ တရားေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏ -
''ျမတ္စြာဘုရား ေဟာအပ္ေသာ တရားေတာ္သည္ ေကာင္းစြာေဟာအပ္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ ကိုယ္တိုင္ သိျမင္ႏိုင္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ အခါမလင့္ အက်ဳိးေပးတတ္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ လာလွည့္ ႐ႈလွည့္ဟု ျပထိုက္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ မိမိ၏ ကိုယ္ထဲ စိတ္ထဲ၌ ေဆာင္ယူထားထိုက္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း။ (အရိယာ) ပညာရွိတို႔သာ ကိုယ္စီ ကိုယ္င သိႏိုင္ ခံစားႏိုင္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း''ဟု (သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏)။
သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ တရားေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏။
သုနကၡတ္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ သံဃာေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏ -
''ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ရွိေတာ္မူပါေပ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ ေျဖာင့္မတ္ေသာ အက်င့္ရွိေတာ္မူပါေပ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ မွန္ေသာ အက်င့္ရွိေတာ္မူပါေပ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ ေလ်ာ္ကန္ေသာ အက်င့္ရွိေတာ္ မူပါေပ၏၊ အစံုအားျဖင့္ ေလးစံု ပုဂၢဳိလ္အားျဖင့္ ရွစ္ပါးအေရအတြက္ရွိေသာ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ (အရပ္ေဝးမွ) ေဆာင္လာ၍ေသာ္လည္း ေပးလွဴပူေဇာ္ရန္ ထိုက္တန္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ဧည့္သည္တို႔အလို႔ငွါ စီမံထားေသာ ပစၥည္းဝတၴဳကိုေသာ္လည္း ေပးလွဴ ပူေဇာ္ရန္ ထိုက္တန္ေတာ္မူပါေပ၏၊ တမလြန္အတြက္ ရည္ၫႊန္းေသာ အလွဴကို ခံေတာ္မူထိုက္ ပါေပ၏၊ လက္အုပ္ခ်ီျခင္းကို ခံေတာ္မူထိုက္ပါေပ၏၊ သတၱဝါအေပါင္း၏ ေကာင္းမႈျပဳရန္ အျမတ္ဆံုးလယ္ေျမ ျဖစ္ေတာ္မူပါေပ၏''ဟု (သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏)။
သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ သံဃာေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏။
သုနကၡတ္ သင့္ကို ငါ ေျပာၾကားအံ့၊ သုနကၡတ္ သင့္ကို ငါ သိေစအံ့၊ သုနကၡတ္ ''လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္သည္ ရဟန္းေဂါတမထံ၌ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္ရန္ မစြမ္းႏိုင္သျဖင့္ သိကၡာခ်၍ လူ ထြက္၏''ဟု သင့္ကို ကဲ့ရဲ႕ကုန္လတၱံ႕။ သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ သင့္ကို ကဲ့ရဲ႕ကုန္လတၱံ႕ဟု သုနကၡတ္အား ငါေျပာ၏၊
ဘဂၢဝ ဤသို႔ ငါေျပာေသာ္လည္း အပါယ္ငရဲလားထိုက္သူသည္ ဖဲသြားသကဲ့သို႔ ဤလိစၧဝီ မင္းသား သုနကၡတ္သည္ ဤသာသနာေတာ္မွ ဖဲသြားသည္သာလွ်င္တည္း။

No comments: