အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္အတိုင္း ႐ုပ္အၾကည္ဥပစာမ်ား ရရွိၿပီးေနာက္ ထိုပဋိဘာဂအၾကည္နိမိတ္လံုးကိုပင္ ဥပစာရသမာဓိျဖင့္ သို႔မဟုတ္ ၀ိကၡမၻနသတၱိရွိေသာ သမာဓိကာမကုသိုလ္ေဇာျဖင့္ ေျမွာ့ေသြးစုပ္သည့္အလား တြယ္ထားကပ္ထား စဲြၿမဲစြာ ပြားမ်ားအားထုတ္ႏိုင္စြမ္းရွိခဲ့လွ်င္ ထိုေယာဂီပုဂၢိဳလ္အား အဂၤါငါးပါးႏွင့္ျပည့္စံုေသာ ပထမစ်ာန္သည္ ေျမၾကီးလက္ခတ္မလြဲ ရစၿမဲျဖစ္ပါသည္။
ယခုအခါ ထိုၿငိမ္းေစဘိဘာ၀နာကို ပြားမ်ားအားထုတ္ေနၾကေသာ ေယာဂီတိုင္း ၀ိေစတဗၺသေဘာသို႔ ဆိုက္ေရာက္ခါ ထိုင္ေသာေနရာ၊ အိပ္ေသာေနရာတို႔ႏွင့္ တစ္ထြာ၊ တစ္ေတာင္၊ တစ္လံ စသည္ အထက္သို႔ တက္ေနတတ္ၾကသည္။ ကိုယ္တိုင္အားထုတ္ၾကည့္လွ်င္ သိႏိုင္ပါသည္။
နံပါတ္ ၅၁-႐ုပ္ပံုသည္ ထိုပဋိဘာဂနိမိတ္သည္ပင္ ငါေကာင္၊ ငါေကာင္သည္ပင္ ပဋိဘာဂနိမိတ္ဟု ကိုယ္ေကာင္ႏွင့္နိမိတ္ ေရႊ ၂-ခ်ပ္ ဂေဟဆက္သကဲ့သို႔ မကဲြမျပား တစ္သားတည္း တစ္ခုတည္းေနေအာင္ ပြားမ်ားအားထုတ္ႏုိင္စြမ္းေသာ စ်ာနလာဘီေယာဂီသူျမတ္၏ ေကာင္းကင္ခရီးၾကြျမန္းေနပံုျဖစ္ပါသည္။
ဤတြင္ အာနာပါန ေလးဆင့္အားထုတ္နည္း ၿပီးပါၿပီ။ အာနာပါနအားထုတ္နည္းကား ပထမစတုကၠ၌ ေလးနည္း၊ ဒုတိယစတုကၠ၊ တတိယစတုကၠ၊ စတုတၳစတုကၠတို႔၌ အသီးအသီး ေလးနည္းအားျဖင့္ ၁၆-နည္းရွိသည္။ ဤအာနာပါနသ႐ုပ္ျပဋီကာတြင္ ပထမစတုကၠေလးနည္းအရ တင္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ က်န္နည္းမ်ားကို ေက်းဇူးရွင္လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ အာနာပါနဒီပနီက်မ္းတြင္ အျပည့္အစံုပါရွိသည္။
၀ိပႆနာအခန္း
“သမုဒယဓမၼာႏုပႆီ ၀ါ ကာယသၼႎ ၀ိဟရတိ၊ ၀ယဓမၼာႏုပႆီ ၀ါ ကာယသၼႎ ၀ိဟရတိ၊ သမုဒယ၀ယဓမၼာႏုပႆီ ၀ါ ကာယသၼႎ ၀ိဟရတိ”ဟု ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူသည္။ အဓိပၸာယ္မွာ “ထြက္ေလ၀င္ေလတို႔၏ မွီရာတည္ရာ မိမိ၏ ကိုယ္ကာယ၌ မိမိ၏ ဥပစာရသမာဓိအာ႐ံုျဖစ္ေသာ အၾကည္သေဘာဟူေသာ အာေလာကသညာျဖင့္ တသဲသဲျဖစ္လာၾကေသာ ၀တၳဳ႐ုပ္တို႔ကိုလည္းေကာင္း၊ တစီစီတျဖဳတ္ျဖဳတ္ ခ်ဳပ္ပ်က္ၾကကုန္ေသာ ၀တၳဳ႐ုပ္တို႔ကိုလည္းေကာင္း၊ ထိုဥဒယဗၺယအစြန္းႏွစ္ပါးကို ေကာင္းစြာထိမိ သိရွိႏုိင္ေသာ ဥဒယဗၺယဉာဏ္အေျခခံျဖစ္ေသာ ၀ိပႆနာတရားကို ကိုယ္ေတြ႕ဒိ႒ မဂ္ဖိုလ္ရေအာင္ အားထုတ္ၾကကုန္ရာသည္”ဟု အဓိပၸာယ္ရပါသည္။
No comments:
Post a Comment