ယခင္အဆက္....
(၅)
တစ္ဆယ့္ေျခာက္ပါးေသာ အေၾကာင္း
ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္ဆဲ ျဖစ္ေသာ မဟာဝိဇိတမင္းအား (ဤဆုိလတၱံ႕ေသာ) တစ္ဆယ့္ေျခာက္ပါးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ (အက်ဳိးစီးပြားကုိ) ေကာင္းစြာ ျပ၏၊ စိတ္ကုိ ေကာင္းစြာ ေဆာက္တည္ေစ၏၊ ေကာင္းစြာ ထက္သန္ေစ၏၊ ေကာင္းစြာ ရႊင္လန္းေစ၏ -
(၁) မင္းႀကီး ယဇ္ပူေဇာ္ဆဲ ျဖစ္ေသာ အသွ်င္မင္းအား ''မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ထုိ (မင္း) သည္ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အရံမင္းတုိ႔ကုိ မတုိင္ပင္၊ ထုိသုိ႔မတိုင္ပင္ဘဲ အသွ်င္မင္းသည္ ဤသုိ႔သေဘာရွိေသာ ယဇ္ႀကီးကုိ ပူေဇာ္ဘိ၏''ဟု ေျပာဆုိမည့္သူ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ ရွိေသာ္လည္းရွိရာ၏၊ (သုိ႔ေသာ္) ဤသုိ႔လည္း အသွ်င္မင္းအား ေျပာဆုိသူသည္ တရားသျဖင့္ (ေျပာဆုိသူ)မျဖစ္ႏုိင္ပါ၊ အေၾကာင္းေသာ္ကား အသွ်င္မင္းသည္ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အရံမင္းတုိ႔ကုိ တုိင္ပင္ၿပီး ျဖစ္ပါ၏။
ဤ (အေၾကာင္း) ေၾကာင့္လည္း အသွ်င္သည္ ေပးလွဴပူေဇာ္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ စြန္႔ၾကဲပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ဝမ္းေျမာက္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ မိမိသႏၲာန္၌ စိတ္ကုိသာ ၾကည္ေစပါေလာ။
(၂) မင္းႀကီး ယဇ္ပူေဇာ္ဆဲျဖစ္ေသာ အသွ်င္မင္းအား မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ထုိ (မင္း) သည္ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အမတ္မင္းမႈထမ္းတုိ႔ကုိ မတုိင္ပင္။ပ။
(၃) နိဂံုးဇနပုဒ္ေန ပုဏၰားသူေဌးတုိ႔ကုိ မတိုင္ပင္။ပ။
(၄) နိဂံုးဇနပုဒ္ေန ဥစၥာအစုအပံုရွိေသာ သူၾကြယ္တုိ႔ကုိ မတုိင္ပင္။ ပ။
(၅) ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္ဆဲျဖစ္ေသာ အသွ်င္မင္းအား ''မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ထုိ (မင္း) သည္ အမိဘက္ အဖဘက္ ႏွစ္ဖက္စလံုးတုိ႔မွ ေကာင္းေသာ ဇာတ္မရွိ၊ ဘုိးေဘးခုနစ္ဆက္တုိင္ေအာင္ မ်ဳိး႐ုိးသန္႔ေသာ အမိဝမ္းလည္း မရွိ၊ ဇာတ္ႏွင့္စပ္ေသာ စကားျဖင့္ အပယ္ခံရ၏၊ အကဲ႔ရဲ႕ခံရ၏၊ ထုိသုိ႔ျဖစ္လ်က္ အသွ်င္မင္းသည္ ဤသုိ႔သေဘာရွိေသာ ယဇ္ႀကီးကုိ ပူေဇာ္ဘိ၏''ဟုေျပာဆုိမည့္သူ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ ရွိေသာ္လည္း ရွိရာ၏၊ (သုိ႔ေသာ္) ဤသုိ႔လည္း အသွ်င္မင္းအားေျပာဆုိသူသည္ တရားသျဖင့္ (ေျပာဆုိသူ) မျဖစ္ပါ၊ အေၾကာင္းေသာ္ကား အသွ်င္မင္းသည္ အမိဘက္အဖဘက္ ႏွစ္ဖက္စလံုးတုိ႔မွ ေကာင္းေသာ ဇာတ္ရွိပါ၏၊ ဘုိးေဘး ခုနစ္ဆက္တုိင္ေအာင္ မ်ဳိး႐ုိးသန္႔ေသာအမိဝမ္းလည္း ရွိပါ၏၊ ဇာတ္ႏွင့္စပ္ေသာ စကားျဖင့္ အပယ္ မခံရပါ၊ အကဲ႔ရဲ႕ မခံရပါ။ ဤ (အေၾကာင္း) ေၾကာင့္လည္း အသွ်င္သည္ ေပးလွဴပူေဇာ္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ စြန္႔ၾကဲပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ဝမ္းေျမာက္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ မိမိသႏၲာန္၌ စိတ္ကုိသာ ၾကည္ေစပါေလာ။
(၆) ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္ဆဲျဖစ္ေသာ အသွ်င္မင္းအား ''မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ထုိ (မင္း) သည္ အဆင္းမလွ၊ ႐ႈခ်င္ဖြယ္ မရွိ၊ ၾကည္ညိဳဖြယ္ မရွိ၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ အဆင္း သဏၭာန္ႏွင့္မျပည့္စံု၊ ျဗဟၼာႏွင့္တူေသာ အဆင္း မရွိ၊ ျဗဟၼာႏွင့္တူေသာ ကုိယ္မရွိ၊ မခံ့ညား ေသးသိမ္ေသာကုိယ္ခႏၶာ ရွိ၏။ပ။
(၇) မၾကြယ္ဝ၊ မ်ားေသာ ဥစၥာမရွိ၊ မ်ားေသာ စည္းစိမ္မရွိ၊ မ်ားေသာ ေရႊေငြမရွိ၊ မ်ားေသာႏွစ္သက္ဖြယ္ အသံုးအေဆာင္ မရွိ၊ မ်ားေသာ ဥစၥာစပါး မရွိ၊ ျပည့္ေသာ ဘ႑ာတုိက္ က်ီၾကမရွိ။ပ။
(၈) ဗုိလ္ပါအင္အား မရွိ၊ သစၥာရွိေသာ အမိန္႔ကုိ ႐ုိေသစြာ လုိက္နာေသာ အဂၤါေလးပါးရွိေသာစစ္သည္ႏွင့္လည္း မျပည့္စံု၊ (စစ္သည္ဗိုလ္ပါ) အျခံအရံျဖင့္ ရန္သူတုိ႔ကုိ ဖိႏွိပ္လႊမ္းမုိးေန သကဲ႔သုိ႔လည္းမျဖစ္။ပ။
(၉) သဒၶါတရားလည္း မရွိ၊ မေပးကမ္း မစြန္႔ၾကဲတတ္၊ (အျမတ္ကုိ ေပးတတ္ေသာ) အလွဴရွင္လည္းမဟုတ္၊ ရဟန္း ပုဏၰား အထီးက်န္သူ ခရီးသြား ဖုန္းေတာင္းယာစကာတုိ႔အတြက္ မပိတ္ေသာတံခါးရွိသည္လည္း မဟုတ္၊ ေရတြင္းသဖြယ္ျဖစ္၍ ေကာင္းမႈတုိ႔ကုိ ျပဳသည္လည္း မဟုတ္။ပ။
(၁ဝ) အထူးထူး အျပားျပား မ်ားေသာ အၾကားအျမင္ႏွင့္လည္း မျပည့္စံု။ပ။
(၁၁) ဤသည္ကား ဤစကား၏ အနက္အဓိပၸါယ္တည္း၊ ဤသည္ကား ဤစကား၏ အနက္အဓိပၸါယ္တည္းဟု ထုိထုိစကား၏ အနက္အဓိပၸါယ္ကုိလည္း မသိ။ပ။
(၁၂) ပညာမရွိ၊ မလိမၼာ၊ ထက္ျမက္ေသာ ဉာဏ္မရွိ၊ ျဖစ္ၿပီး ျဖစ္ဆဲ ျဖစ္လတၱံ႕ အက်ဳိးတုိ႔ကုိၾကံဆျခင္းငွါ မစြမ္းႏုိင္၊ ထုိသုိ႔ျဖစ္လ်က္ အသွ်င္မင္းသည္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ယဇ္ႀကီးကုိပူေဇာ္ဘိ၏ဟု ေျပာဆုိမည့္သူ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ရွိေသာ္လည္း ရွိရာ၏၊ (သုိ႔ေသာ္) ဤသုိ႔လည္းအသွ်င္မင္းအား ေျပာဆုိသူသည္ တရားသျဖင့္ ေျပာဆုိသူ မျဖစ္ပါ၊ အေၾကာင္းေသာ္ကား အသွ်င္မင္းသည္ ပညာရွိ၏၊ လိမၼာ၏၊ ထက္ျမက္ေသာ ဉာဏ္ရွိ၏၊ ျဖစ္ၿပီး ျဖစ္ဆဲ ျဖစ္လတၱံ႕အက်ဳိးတုိ႔ကုိ ၾကံဆျခင္းငွါ စြမ္းႏုိင္ပါ၏။ ဤ (အေၾကာင္း) ေၾကာင့္လည္း အသွ်င္သည္ ေပးလွဴပူေဇာ္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ စြန္႔ၾကဲပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ဝမ္းေျမာက္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ မိမိသႏၲာန္၌ စိတ္ကုိသာ ၾကည္ေစပါေလာ။
(၁၃) ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္ဆဲျဖစ္ေသာ အသွ်င္မင္းအား ''မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ထုိမင္း၏ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ အမိဘက္ အဖဘက္ ႏွစ္ဖက္စလံုးတုိ႔မွ ေကာင္းေသာ ဇာတ္မရွိ၊ ဘုိးေဘးခုနစ္ဆက္တုိင္ေအာင္ မ်ဳိး႐ုိးသန္႔ေသာ အမိဝမ္းလည္း မရွိ၊ ဇာတ္ႏွင့္ စပ္ေသာစကားျဖင့္ အပယ္ခံရ၏၊ အကဲ႔ရဲ႕ခံရ၏၊ ထုိသုိ႔ ျဖစ္လ်က္ အသွ်င္မင္းသည္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ယဇ္ႀကီးကုိ ပူေဇာ္ဘိ၏''ဟု ေျပာဆုိမည့္သူ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ ရွိေသာ္လည္း ရွိရာ၏၊ (သုိ႔ေသာ္) ဤသုိ႔လည္း အသွ်င္မင္းအား ေျပာဆုိသူသည္ တရားသျဖင့္ (ေျပာဆုိသူ) မျဖစ္ပါ၊ အေၾကာင္းေသာ္ကားအသွ်င္မင္း၏ ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ အမိဘက္ အဖဘက္ ႏွစ္ဖက္စလံုးတုိ႔မွ ေကာင္းေသာ ဇာတ္ရွိပါ၏၊ ဘုိးေဘးခုနစ္ဆက္တုိင္ေအာင္ မ်ဳိး႐ုိးသန္႔ေသာ အမိဝမ္းလည္း ရွိပါ၏၊ ဇာတ္ႏွင့္စပ္ေသာ စကားျဖင့္အပယ္မခံရပါ၊ အကဲ႔ရဲ႕မခံရပါ။ ဤ (အေၾကာင္း) ေၾကာင့္လည္း အသွ်င္သည္ ေပးလွဴပူေဇာ္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ စြန္႔ၾကဲပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ဝမ္းေျမာက္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ မိမိသႏၲာန္၌ စိတ္ကုိသာ ၾကည္ေစပါေလာ။
(၁၄) ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္ဆဲျဖစ္ေသာ အသွ်င္မင္းအား ''မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ထုိမင္း၏ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ ေဝဒက်မ္းလာ ဂါထာတုိ႔ကုိ မရြတ္ဆုိတတ္၊ ေဝဒက်မ္း တုိ႔ကုိ မေဆာင္၊ အဘိဓာန္ 'နိဃ႑ဳ'က်မ္း၊ အလကၤာ 'ေကဋဳဘ'က်မ္း၊ သဒၵါ 'အကၡရပၸေဘဒ'က်မ္း၊ ငါးခုေျမာက္ ဣတိဟာသက်မ္းႏွင့္တကြ ေဗဒင္သံုးပံုတုိ႔၏ တစ္ဖက္ကမ္းသုိ႔ မေရာက္၊ ပဒက်မ္းကုိမတတ္၊ ဗ်ာက႐ုဏ္းက်မ္းကုိ မတတ္၊ ေလာကာယတက်မ္း၊ မဟာပုရိသလကၡဏာက်မ္းတုိ႔၌ အၾကြင္းမဲ႔ မတတ္ေျမာက္။ပ။
(၁၅) ထုိ (မင္း)၏ ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ သီလလည္း မရွိ၊ တုိးပြါးၿပီးေသာ သီလလည္း မရွိ၊ တုိးပြါးၿပီးေသာ သီလႏွင့္လည္း မျပည့္စံု။ပ။
(၁၆) ထုိ (မင္း)၏ ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ ပညာလည္း မရွိ၊ မလိမၼာ၊ ထက္ျမက္ေသာ ဉာဏ္လည္းမရွိ၊ ယဇ္ေယာက္မကုိင္ေသာ သူတုိ႔တြင္ ပဌမေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဒုတိယေသာ္လည္းေကာင္းမျဖစ္၊ ထုိသုိ႔ျဖစ္လ်က္ အသွ်င္မင္းသည္ ဤသုိ႔သေဘာရွိေသာ ယဇ္ႀကီးကုိ ပူေဇာ္ဘိ၏''ဟု ေျပာဆုိမည့္သူ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ ရွိေသာ္လည္း ရွိရာ၏၊ (သုိ႔ေသာ္) ဤသုိ႔လည္း အသွ်င္မင္းအားေျပာဆုိသူသည္ တရားသျဖင့္ (ေျပာဆုိသူ) မျဖစ္ပါ။ အေၾကာင္းေသာ္ကား အသွ်င္မင္း၏ ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ ပညာရွိ၏၊ လိမၼာ၏၊ ထက္ျမက္ေသာ ဉာဏ္ရွိ၏။ ယဇ္ေယာက္မကုိင္ေသာ သူတုိ႔တြင့္ပဌမေသာ္လည္းေကာင္း ဒုတိယေသာ္လည္းေကာင္း ျဖစ္ပါ၏။ ဤ (အေၾကာင္း) ေၾကာင့္လည္း အသွ်င္သည္ ေပးလွဴပူေဇာ္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ စြန္႔ၾကဲပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ဝမ္းေျမာက္ပါေလာ့၊ အသွ်င္သည္ မိမိသႏၲာန္၌ စိတ္ကုိသာ ၾကည္ေစပါေလာ။
ဤသို႔အားျဖင့္ ပုေရာဟိတ္ပုဏၰားသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္ဆဲျဖစ္ေသာ မဟာဝိဇိတမင္းအား ဤတစ္ဆယ့္ေျခာက္ပါးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ (အက်ဳိးစီးပြားကုိ) ေကာင္းစြာျပ၏၊ စိတ္ကုိ ေကာင္းစြာေဆာက္တည္ေစ၏၊ ေကာင္းစြာ ထက္သန္ေစ၏၊ ေကာင္းစြာ ရႊင္လန္းေစ၏။
မဟာ၀ိဇိတမင္း၏ အလွဴ (ယဇ္) ပြဲ၌ ႏြားတုိ႔ကုိ မသတ္ရကုန္၊ ဆိတ္ႏွင့္ သုိးတုိ႔ကုိလည္းမသတ္ရကုန္၊ ၾကက္ဝက္တုိ႔ကုိလည္း မသတ္ရကုန္၊ အမ်ဳိးမ်ဳိးေသာ သတၱဝါတုိ႔ကုိလည္း မသတ္ရကုန္၊ ယဇ္တုိင္အလုိ႔ငွါ သစ္ပင္တုိ႔ကုိလည္း မခုတ္ျဖတ္ရကုန္၊ ယဇ္အခင္းလုိ႔ငွါ သမန္းျမက္တုိ႔ကုိလည္း မရိတ္ရကုန္၊ ထုိ (မဟာဝိဇိတမင္း)၏ ကြၽန္အေစအပါး အမႈလုပ္တုိ႔သည္လည္း တုတ္ျဖင့္ ၿခိမ္းေျခာက္ေသာေၾကာင့္ ေဘးျဖင့္ ၿခိမ္းေျခာက္ေသာေၾကာင့္ မ်က္ရည္ရႊဲစုိ ငုိကုန္လ်က္ အမႈတုိ႔ကုိ ျပဳလုပ္ၾကသည္ မဟုတ္ကုန္၊ စင္စစ္ေသာ္ကား အလုိရွိသူတုိ႔သာ ျပဳလုပ္ၾကရကုန္၏၊ အလုိမရွိသူတုိ႔သည္ မျပဳလုပ္ၾကရကုန္၊ အလုိရွိေသာ အမႈကုိသာ ျပဳလုပ္ ၾကရကုန္၏၊ အလုိမရွိေသာ အမႈကုိ မျပဳလုပ္ၾကရကုန္၊ ထုိအလွဴ (ယဇ္) ပြဲသည္ ေထာပတ္ ဆီ ဆီဦး ႏုိ႔ဓမ္း ပ်ား တင္လဲျဖင့္သာလွ်င္ ၿပီးဆံုးျခင္းသုိ႔ေရာက္၏။
ထုိအခါ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အရံမင္းတုိ႔သည္လည္းေကာင္း၊ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အမတ္မင္းမႈထမ္းတုိ႔သည္လည္ေကာင္း၊ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန ပုဏၰားသူေဌးတုိ႔သည္လည္းေကာင္း၊ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန ဥစၥာအစုအပံုရွိေသာ သူၾကြယ္တုိ႔သည္လည္းေကာင္း မ်ားစြာေသာ ဥစၥာကုိ ယူလ်က္ မဟာဝိဇိတမင္းသုိ႔ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ''မင္းျမတ္ မင္းျမတ္ကုိသာ ရည္ရြယ္၍ ဤမ်ားစြာေသာ ဥစၥာကုိ ေဆာင္ခဲ႔ပါ၏၊ မင္းျမတ္သည္ ထုိ (ဥစၥာ) ကုိ ခံယူေတာ္မူပါ''ဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။
အခ်င္းတုိ႔ အလုိမရွိၿပီ၊ တရားေသာ အခြန္အတုတ္ျဖင့္ စုေဆာင္းထားေသာ ဤငါ့ဥစၥာသည္လည္း မ်ားလွ၏၊ ထုိ (သင္တုိ႔၏ဥစၥာ) သည္လည္း သင္တုိ႔၏ (ဥစၥာပင္) ျဖစ္ပါေစ၊ ဤ (ငါ့ဥစၥာ) မွလည္း ထပ္၍ယူကုန္ဦးေလာ့ဟု မိန္႔၏။
ဤသုိ႔ မဟာဝိဇိတမင္းက ျငင္းပယ္လုိက္သည္ရွိေသာ္ ထုိသူတုိ႔သည္ တစ္ခုေသာ ေနရာသုိ႔ ဖဲသြားၾကၿပီးလွ်င္ ''ဤဥစၥာတုိ႔ကုိ မိမိတုိ႔အိမ္သုိ႔ တစ္ဖန္ျပန္၍ ယူေဆာင္သည္ရွိေသာ္ ငါတုိ႔အားမေလ်ာက္ပတ္၊ မဟာဝိဇိတမင္းသည္ ယဇ္ႀကီးပူေဇာ္၏၊ ယခုငါတုိ႔သည္ ထုိမင္းသုိ႔ အတုလုိက္၍ယဇ္ပူေဇာ္ကုန္အံ့''ဟု အညီအၫြတ္ ၾကံစည္ဆံုးျဖတ္ကုန္၏။
ထုိအခါ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အရံမင္းတုိ႔သည္ အလွဴ (ယဇ္) ဝင္း၏၃ အေရွ႕မ်က္ႏွာ၌အလွဴပြဲတုိ႔ကုိ ျဖစ္ေစကုန္၏၊ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန အမတ္ မင္းမႈထမ္းတုိ႔သည္ အလွဴ (ယဇ္) ဝင္း၏ ေတာင္မ်က္ႏွာ၌ အလွဴပြဲတုိ႔ကုိ ျဖစ္ေစကုန္၏၊ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန ပုဏၰားသူေဌးတုိ႔သည္ အလွဴ (ယဇ္) ဝင္း၏အေနာက္မ်က္ႏွာ၌ အလွဴပြဲတုိ႔ကုိ ျဖစ္ေစကုန္၏၊ နိဂံုးဇနပုဒ္ေန ဥစၥာအစုအပံုရွိေသာ သူၾကြယ္တုိ႔သည္ အလွဴ (ယဇ္) ဝင္း၏ ေျမာက္မ်က္ႏွာ၌ အလွဴပြဲတုိ႔ကုိ ျဖစ္ေစကုန္၏။
ဤသုိ႔အားျဖင့္ ေလးမ်ဳိးေသာ သေဘာတူ အသင္းအပင္းတုိ႔လည္းေကာင္း၊ မဟာဝိဇိတမင္း၌ ျပည့္စံု ေသာရွစ္ပါးေသာ အဂၤါတုိ႔လည္းေကာင္း၊ ပုေရာဟိတ္ပုဏၰား၌ ျပည့္စံုေသာ ေလးပါးေသာ အဂၤါတုိ႔လည္းေကာင္း၊ သံုးပါးေသာ စိတ္ထားတုိ႔လည္းေကာင္း ပုဏၰား ဤ (အလံုးစံုပါဝင္ေသာ ယဇ္) ကုိ သံုးပါးေသာစိတ္ထားႏွင့္ တစ္ဆယ့္ေျခာက္ပါးေသာ အရံအတားရွိေသာ ယဇ္၏ျပည့္စံုျခင္းဟုဆုိအပ္၏ ဟူ၍ (ေဟာၾကားေတာ္မူ၏)။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္.....
No comments:
Post a Comment